czwartek, 12 września 2013

Rozdział 17

Po spotkaniu w parku Anita położyła spać malutką do pokoju.Jednak Nadia w cale nie była taka chętna aby zasnąć.Po 1 godzinie usypiania udało się,choć wcale nie było łatwo.Dziewczyna postanowiła trochę ogarnąć w mieszkaniu,w końcu po mimo młodego wieku była już matką.
Nadeszła noc,narzeczona udała się już do snu,niestety co noc miała koszmary związane z Rafałem.
Dziewczyna biegła z chłopakiem za rękę i coś ich goniło,w końcu on upadł a ona biegła dalej.Słyszała tylko potworne krzyki.W tym momencie obudziła się,cała spocona i zapłakana.Tak było codziennie,bardzo tęskniła za ukochanym.Rano Anitka zrobiła sobie śniadanie,zaprowadziła Nadię do żłóbka a sama udała się do nowej pracy jako sekretarka w biurze.Było tam strasznie nudno,ale zarobki całkiem niezłe.O 14:00 Dziewczyna wyszła z pracy,dostała wypłatę więc poszła na zakupy.Wydała ponad 200 zł jednak sporo było tych zakupów.Razem z córeczką wróciły do domu,a przed drzwiami stała Iwona z Klaudią.
-O Iwona,strasznie cię przepraszam ale musiała zrobić zapasy i wiesz.Długo już tu czekasz?-zapytała zawstydzona dziewczyna.
-Nie,kilka minut-Widać było,iż koleżanka nie miała do niej żalu.
Ta wpuściła ją do domu,i wysłała dziewczynki do pokoju aby one mogły porozmawiać.
-Wiesz co bardzo tęsknie za Rafałem,co noc śni mi się.-Zaczęła opowiadać Anita
-Nie martw się,na pewno coś wymyślimy-Pocieszała Iwona
-Ale co?Innego sobie nie znajdę-Zażartowała koleżanka.
-Jeżeli tak ci na nim zależy,to pojedź do niego.-Zaproponowała dziewczyna,widać było w jej głosie powagę i przekonanie.
-Chciałabym ,ale przecież nie zostawię tego wszystkiego i od tak nie wyjadę.-W pokoju zapanowała cisza.Naglę do salony wbiegły Klaudia i Nadia.Chciały pokazać jakiego ładnego wierszyka się nauczyły.
-Mamusiu ,mozemy ci pokazac wielsyk-Widać było łzy w oczach Anity,jednak nie chciała dać po sobie poznać.
-Dobrze dziewczynki-Nastrój kobiety szybko się poprawił.
"Mamo mamo,co ci dam?
Tylko jedno seldusko mam,
Kolam ciebie,i tatusia niech mamusia
do niego lusa"
Anita nie wiedziała co powiedzieć,po prostu ją zatkało.
-Mamusiu plosę pojecemy do taty?-Nalegała Nadia
-Wiesz co kochanie idź z koleżanka do pokoju a ja się z Iwoną zastanowię-Musiała tą całą sytuację przemyśleć.
-I co mam teraz zrobić-Młoda matka była rozbita
-A co masz robić? Nie zastanawiaj się jedź
                                                                    ****
Obie leciały już samolotem do Stanów Zjednoczonych.Dziewczyna wiedziała,że Rafał to ten jedyny.
Po dwóch godzinach lotu dotarły na lotnisko.Chłopak czekał na nie,z kolegą ze studiów.
-Witaj kochanie,strasznie za tobą tęskniłam-Rozczuliła się kobieta
-Ja za wami też,chodźcie do mojego mieszkania-Zaproponował Rafał.
Mała Nadia była szczęśliwa,że mama jest z tatą.
Pierwsze wrażenie po wejściu do mieszkania WOW
Mieszkanie było ogromne,był tam pokój dla Nadusi i Anity i Rafała.
W pokoju dziewczynki były na ścianach, namalowane króliczki,wielkie różowe łóżko,i ogromna czarna szafa.Wszędzie plakaty lalek barbie.Pokój marzeń każdej dziewczynki
Natomiast sypialnia tych dwojga,niesamowita łóżko z baldachimem,duża szafa z lustrami,ściany pomalowane na kremowo a podłoga drewniana.
Ciekawe czy Anita i Rafał stworzą tu swoje gniazdko,czy jednak ktoś wejdzie w ich związek z butami?
Tego dowiecie się niebawem

19 komentarzy:

  1. Świetny blog, niesamowity szablon *-*
    Fajnie piszesz, wszystko miło się czyta :)
    Pozdrawiam

    http://hermionegrangerstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie piszesz! Masz talent! :)

    Mam prośbę, mogłabyś kliknąć w banner Sheinside na moim blogu? Proszę, dla Ciebie to tylko kilka sekund, a dla mnie to naprawdę ważne:
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie piszesz :*
    obserwujemy?- jeśli tak odpisz u mnie ♥

    http://tina-tinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. szukam redaktora
    oto-brokacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie piszesz :)
    Oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://zakreconyswiatmoni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam cię do pisania ze mną bloga oto-brokacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne:) Podziwiam :) Zapraszam do mnie, pozdrówki: klaudyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się twój styl pisania i cały rozdział naprawdę świetnie życzę powodzenia w pisaniu :)
    psiapsychika.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrecenzowałam Twojego bloga !
    Wpadnij ;)
    http://anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. powinnaś wysłać to opowiadanie do jakiegoś wydawnictwa

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog ;)
    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku jakie wciagające o.0

    dreamcom21.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej :) Rozdział świetny, jestem twoją nową czytelniczką :D

    Oczywiście dodam do obserwowanych :D

    Pozdrawiam
    Anonimowa
    highway-to-darkness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. great blog <3
    would you like to follow each other ?

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog, cudownie piszesz, podoba mi sie tutaj. :)) zapraszam też do siebie luuvmy.blogspot.com + odbywa się równiez u nas konkurs do wygrania post promujący bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  16. czekam na nn!

    http://survive-with-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne opowiadanie :P W paru miejscach są powtórzenia ale nie rażące :P http://kolorowozakreceni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny rozdział! Czekam na więcej! Wcale pisze się razem... Ogólnie fajnie, składnie piszesz. Starasz się nie popełniać błędów, ale jak widać czasami się zdarzają. Zwracaj proszę na to większą uwagę. Czekam na kolejny rozdział do przeczytania!

    http://muff-and-muff.blogspot.com/
    http://dzien-ktory-zmienil-cale-moje-zycie.blogspot.com/
    http://style-by-zielonooka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń