piątek, 2 sierpnia 2013

Rozdział 9

Anita była zdenerwowana i wściekła.Postanowiła wyprowadzić się z domu,bo wiedziała,że Daniel będzie jej szukał.Wynajęła małe mieszkanie w Centrum Warszawy.Chłopak postanowił wrócić do Polski,ponieważ zaczął domyślać się,że Anita poznała już całą prawdę.Gdy dotarł do ojczyzny od razu poszedł do jej domu,niestety dziewczyny w nim nie było.Teraz nie miał ochoty jej przeprosić,tylko pozbyć się niewygodnego świadka.Anita musiała być ostrożna,ponieważ chodziło o życie jej oraz Nadii.Dzięki swoim "informatorom" Daniel szybko odnalazł ją.Wyważył drzwi i zaczął szukać Anity.Ta schowała się w szafie licząc na to,że Daniel nie znajdzie jej.Niestety myliła się,jako pierwszą otworzył szafę.Gwałtownymi ruchami wyciągnął Anitę z szafy.Nie zastanawiając się długo popchnął ją tak mocno,że przewróciła się na podłogę.Następnie bił ją pięściami,kopał,krzyczał na nią.Na koniec chwycił wazon i uderzył nim Anitę.Potem wyszedł licząc na to,że dziewczyna nie żyje.Dzieckiem nawet się nie przejął.Anita jęczała z bólu przez kilka godzin.Straciła wiele krwi lecz sąsiad ,który się niedawno wprowadził usłyszał jęki i zobaczył otwarte drzwi.Przeczuwał,że stało się nieszczęście,nie mylił się.Gdy zobaczył zakrwawioną i skatowaną dziewczynę od razu udzielił jej sztucznego oddychania i wezwał pogotowie.Zaoferował także zajęcie się małą Nadią.
Następnego dnia rano Rafał(,bo tak miał na imię chłopak,który wezwał pogotowie)odwiedził razem z Nadią Anitę.Gdy podszedł do niego lekarz nie miał dla niego dobrych wiadomości.Okazało się,że Anita miała guza mózgu,jednak udało się lekarzom wyciąć go.Rafał razem z dzieckiem cicho weszli do sali.Podszedł do dziewczyny myśląc,że śpi.Jednak mylił się.Po kilku minutach Anita otworzyła oczy.
-Gdzie moja córeczka,czy coś zrobił jej ten drań?-zapytała nerwowo dziewczyna
-Jest ze mną,nie martw się dobrze się nią zajmę.-odpowiedział z uroczym akcentem Rafał
-Tak się o nią bałam..Myślałam,że mnie zabije
-O kim mówisz?
-O Danielu,zabił mojego chłopaka i gdy dowiedziałam się prawdy uciekłam od niego.Niestety odnalazł mnie i pobił
-Tak mi przykro,jesteś bardzo ładna 
-Dziękuje i jestem bardzo wdzięczna za uratowanie mnie.Gdyby nie ty pewnie nie rozmawialibyśmy tutaj.
-Nie masz za co dziękować,zrobiłem to co musiałem.
-Nawet nie wiesz ile przeszłam w życiu i nikt mi nie chciał pomóc.Najpierw zdradził mnie chłopak,potem wpadłam w złe towarzystwo i zostałam zgwałcona,następnie rodzice wyjechali za granice,i znowu zdradził mnie chłopak,a na końcu najlepszy przyjaciel zabił mojego chłopaka i chciał zabić mnie.I w tym wszystkim pomogłeś mi tylko ty.
-Nie wiedziałem,że tyle przeszłaś.Jest mi bardzo przykro....
Dwa tygodnie potem Anita mogła opuścić szpital.Tuż przed nim czekał Rafał z Nadią.Dziewczyna przytuliła bardzo mocno swoją córeczkę.Była szczęśliwa,że może już to zrobić.Rafał zaproponował kawę.Anita zgodziła się.Chwilę później byli już na miejscu.Zamówili kawy i zaczęli rozmawiać.Przez ten krótki okres nieszczęść ,w końcu spotkało ją coś miłego.Znowu czuła motylki w brzuchu,wróciło to magiczne spojrzenie.Rafał był chłopakiem idealnym.Wysoki,szczupły brunet o niebieskich oczach.Dobrze wykształcony.Z zawodu prawnik.Po kilku godzinach rozmowy poznali się bardzo dobrze.Chłopak zaprosił ją do siebie na film.Dziewczyna zgodziła się i niebawem była już u niego.Anita położyła Nadię spać i zeszła na dół ,gdzie czekał już na nią Rafał.Postanowili obejrzeć horror.Gdy nadszedł najstraszniejszy moment w filmie Anita bardzo mocno przytuliła się do chłopaka.Po raz pierwszy od dłuższego czasu poczuła się bezpieczna w ramionach mężczyzny.Chwilę potem Rafał zrobił pierwszy krok i pocałował dziewczynę.Ta nie opierała się i chwile później wylądowali w łóżku.Niestety gdy Anita była w raju do ich pokoju weszli rodzice chłopaka.Dziewczyna zrobiła się czerwona i pobiegła do łazienki.
-Rafała dziecko drogie,co to ma znaczyć!?-zapytali rodzice
-Mamo,tato to jest ta dziewczyna,którą uratowałem.Pamiętacie ?
-Ależ tak ale dlaczego kochałeś się z nią?!
-Po prostu zakochaliśmy się w sobie
-Dobrze ale masz wyprowadzić się z tamtego bloku!
-Ok ale czy Anita może mieszkać z nami?Tamten chłopak możne znowu ją tam zaatakować 
-Dobrze my wychodzimy do teatru,zachowujcie się 
-Spoko pa
Gdy dziewczyna wyszła z łazienki chciała już wychodzić,lecz Rafał powiedział jej o tym,że może zamieszkać z nim.Ta była szczęśliwa i wpadła w ramiona Rafała.

2 komentarze:

  1. Niezły blog, zapraszam do mnie http://new--technologie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet nawet, zauważyłam kilka błędów, ale ok
    zapraszam do mnie ;)
    http://zycie--trudne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń