poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Rozdział 10

Dziewczyna bała wrócić do domu więc oboje postanowili,że pójdą po rzeczy Anity i Nadii jutro..
Następnego dnia Rafał ,Anita oraz Nadia wybrali się do jej mieszkania by zabrać rzeczy.Niestety w mieszkaniu czekał na nią Daniel.Myślał,że jest sama.
-Ooo Anitko znalazłaś sobie kolejnego faceta?Najpierw Robert potem Damian,ja i teraz on.Wygląda jak dupek.
-Kolego po pierwsze nie takim tonem,i nie jestem dupkiem,bo nie bije dziewczyn jak ty.I my tylko na chwilę spakować rzeczy Anitki.Więc nara
-Ale miej się na baczności  ślicznotko!
-Rafał ja już tak nie wytrzymuję.Po tych słowach dziewczyna rozpłakała się
-Nie martw się złotko- Rafał przytulił Anitę i pocałował w policzek
Szybko uwinęli się z pakowaniem,ponieważ nie chcieli być tu ani chwili dłużej.
Gdy dojechali do domu Rafała rozpakowali walizki i chłopak pokazał Anicie jej pokój.Był pięknie urządzony.Duże niebieskie łóżko,brązowe meble i gustowne dodatki.Dziewczyna nie mogła lepiej trafić.Rodzice jej chłopaka byli dla niej bardzo mili i wyrozumiali.Kiedy zasiedli przy stole by zjeść kolację,zaczęli rozmawiać:
-A więc Anito jak ci się podoba u nas w domu?-Zapytała pani Tamara,mama Rafała
-Jest tutaj bardzo pięknie-Odpowiedziała dziewczyna
-Jeżeli będzie jakiś problem możesz śmiało do nas przychodzić.Będziemy twoimi nowymi rodzicami-Zaśmiała się kobieta
-Dziękuje,moi rodzice wyjechali i zostawili mnie samą z dzieckiem.Ale..nie ważne i tak nikogo to nie obchodzi-Westchnęła Anita
-Było aż tak źle kochanie?
-Tak zostałam pobita,zgwałcona,chciałam się zabić,mój chłopak został zabity przez najlepszego przyjaciela i zostałam sama z dzieckiem..To taki skrót moich przeżyć
-O matko moje biedactwo-Pani Tamara wstała i przytuliła Anitę.Obie popłakał się.
Po kolacji mama Rafała zabrała dziewczynę do sypialni i jeszcze kilka godzin rozmawiały.Następnego ranka Anita wstała bardzo szybko.Nie mogła zasnąć i chodziła po domu.Gdy odsłoniła okno w swoim pokoju była w szoku.Za szybą stał Daniel śmiejący się i trzymający kartkę z napisem"Radzę uważać na siebie i córeczkę"
Dziewczyna zaczęła krzyczeć a Daniel uciekł zostawiając kartkę na parapecie.Rafał obudziły krzyki Anity.Szybko pobiegł zobaczyć co się stało
-Anito,dlaczego krzyczałaś
-Tttam zza oooknem był on-Nie mogła nic więcej z siebie wydusić.
Chłopak od razu wyszedł z domu i na parapecie zobaczył kartkę i uciekającego Daniela.Kiedy wszedł do domu rodzice stali przed drzwiami pokoju Anity.Ta tak się przestraszyła,że zamknęła siebie i dziecko w pokoju.Przez cały czas płakała.Doszła do wniosku,że jej życie to jedna wielka porażka.
Chciałaby mieć życie jak normalna nastolatka.Za to żyła w strachu i tułała się od domu do domu.Wyszła z pokoju dopiero na obiad.Gdy zobaczyła Rafała serce zaczęło bić jej mocniej.Wpadła mu w ramiona,chciała czuć się bezpieczna.Usiedli na kanapie i namiętnie się całowali.Nie zwracali uwagi na rodziców.Oni także dobrze to rozumieli i nie chcieli przeszkadzać zakochanym.Całą noc spędzili w swoich ramionach.
On szeptał jej czułe słówka,a ona rosła wraz z ich miłością.Niestety ktoś zaczął mocno walić do drzwi.
Jednak nie był to Daniel tylko ten sam mężczyzna,który dał Anicie kopertę.Czego mógł od niej chcieć ten mężczyzna?
Rafał postanowił wpuścić go do środka
-Witaj Anito,teraz wiesz kim jestem.
-Tak,jesteś bratem Roberta prawda?
-Oczywiście,przyszedłem Cię ostrzec.Uważaj na Daniela on jest niebezpieczny.
-Ależ wiem,tak mnie pobił,że wylądowałam w szpitalu.
-O tym mówię.Musisz iść na policję w przeciwnym razie on cie zabije..
-Nie mogę-boje się
-Musisz błagam Cię.Robert by tego chciał..
I po tych słowach po prostu wyszedł

5 komentarzy:

  1. Przeczytałam rozdział, ale zbyt nie wiedziałam o co chodzi ;d może dlatego że nie czytam od początku. Gdy znajdę czas zajrzę, bo jak na razie czytam inne :)

    http://jebsieplebsiee.blogspot.com/ zaparaszam i liczę na komentarz ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo i myślę,że Ci się podoba :)

      Usuń
  2. Trochę przesłodzone.Nie spodobał mi się fragment miłości przy rodzicach.

    Ale ogólnie fabuła fajna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, również obserwuję, całkiem dobre opowiadanie :P http://dziennikarka327.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. musisz pamiętać żeby na końcu zdania stawiać kropkę. Poza tym jest ok ;)
    pozdrawiam
    http://zycie--trudne.blogspot.com/

    Ps. mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową :)

    OdpowiedzUsuń