wtorek, 13 sierpnia 2013

Libster Blog Award

Wiem,że długo nie pisałam ale byłam bardzo zajęta.Ten post będzie wyjątkowy,ponieważ zostałam nominowana do Libster Blog Award.Nominowała mnie:dziennikarka327.blogspot.com.
 .Jestem nominowana pierwszy raz więc to dla mnie nowe doświadczenie.Liczę,że w przyszłości będzie ich więcej.Ale muszę wyjaśnić o co chodzi w LBA:
Do libster blog award są nominowane blogi o dość niskiej liczbie obserwatorów.Aby zostać nominowanym trzeba przykuć uwagę,która ma zamiar nominować.Każdy kto zostanie nominowany musi odpowiedzieć na 11 pytań.Nie można nominować osoby,która nominowała ciebie...
Oto moje odpowiedzi:
Jak masz na imię?
Natalia
Do której klasy idziesz po wakacjach?
Idę do klasy 6
Czy masz zwierzątko,jeśli tak to jakie?
Mam chomika i kotka
Czy masz rodzeństwo?
Tak,siostrę
Książka,czy film?
Zdecydowanie książka!
Ile masz wzrostu?
155cm
Czy masz drugie imie,jakie?
Nie mam drugiego imienia
Jakie jest twoje hobby?
Taniec oraz pisanie
Czego słuchasz?
Popu oraz rapu
Kim chcesz być w przyszłości?
Pisarką lub dziennikarką
Od kiedy prowadzisz bloga?
Od czerwca 2013roku

Oto moje pytania:
1.Ile masz lat?
2.Jaki jest twój ulubiony kolor?
3.Jaki jest twój ulubiony aktor/aktorka
4.Lubisz vive?
5.Masz zwierzaka?
6.Lubisz burze?
7.Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
8.Jak masz na imię?
9.Jaki jest twój ulubiony blog?
10.Masz długie włosy?
11.Lubisz koty?

Jutro będzie kolejny rozdział....
Nominuję:


3 komentarze:

  1. fajny blog, zapraszam do mnie :)
    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje nagrody :) a szablon po prostu piękny <3 bardzo mi się podoba
    pozdrawiam i życzę powodzenia dalej ;)
    http://zycie--trudne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci nagrody, śliczny wygląd bloga :)


    http://my-magical-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń