czwartek, 27 czerwca 2013

Rozdziała 3

Robert poczuł ulgę ,potem wziął Anitę za rękę i poszli do pokoju.Tam spędzili namiętną noc pełną pocałunków.Dziewczyna była uradowana ,że swój pierwszy raz spędziła z ukochanym.Następnego dnia dziewczyna ubrała się ,gdy zeszła na dół zauważyła płatki róż prowadzące do kuchni.Gdy szła za płatkami zobaczyła romantyczne śniadanie .
Chłopak bardzo się  postarał by Anita znów mu zaufała,na dzień dobry dał jej różę,zaniósł ją na rękach i delikatnie posadził na krześle:
-I jak ci się podoba niespodzianka-zapytała
-Jest piękna,dziękuje i przepraszam
-Ależ głuptasku nie masz za co przepraszać ,delektuj się :)
Po śniadaniu poszli do szkoły.Tam nie odstępowali się na krok.Na przerwach trzymali się za ręce,mówili sobie słodkie słówka.Każdy dzień był dla nich dniem nowej pięknej miłości.Po historii Daniel ogłosił ,że urządza imprezę,cała szkoła jest zaproszona.
To idziemy słonko-zapytał Robert
-No pewnie -zgodziła się chętnie dziewczyna
Gdy Anita wróciła do domu ,odrobiła lekcję i zaczęła się szykować na imprezę
Miała rozpuszczone włosy,krótką czarną sukienkę z niebieską kokardą w pasie,oraz czarne buty.
Spotkali się w domu Daniela.
-Wyglądasz bajecznie-skomplementował ją chłopak
-Dzięki ty też wyglądasz nieźle ,chodźmy
Para tańczyła ze sobą ,bez przerwy lecz na imprezę przyszła także Angelika ,która od razu chciała zdobyć Roberta.Pod pretekstem pokazania toalety zaciągnęła go do pokoju.
-No choć tu do mnie ,wiem że ci się podobam-podrywała go Angelika
-Nie no co ty ja jestem z Anitką!
-Taa tylko Anitka i Anitka a nie masz ochoty spróbować czegoś nowego
Ale jak to chłopak Robert uległ Angelice.Anita martwiąc się że jej chłopak nie wraca już tak długo zaczęła go szukać.Gdy otworzyła drzwi ostatniego pokoju zobaczyła Roberta leżącego na Angelice
-Ty bydlaku jak możesz i to z nią!
-Anitka to nie jest tak jak myślisz !
-A jak ? A ja przeżyła z Tobą mój pierwszy raz !
I wybiegła z imprezy.Znowu zawiodła się na Robercie ,nagle zaczęła się wielka ulewa ,dziewczyna cały czas płakała .Była wściekła,że jej ukochany tak ją potraktował.
Wróciła załamana do domu.Od razu pobiegła do mamy
-Mamo Robert mnie zdradził!
-Ooo moje biedactwo chodź przytul się
Anita wpadła mamie w ramiona płakała bardzo nikt nie mógł jej uspokoić.Następnego dnia nie przyszła do szkoły.Daniel był wściekły na przyjaciela bo Anita podobała mu się od samego początku
-O stary zawaliłeś,jak mogłeś to zrobić tak świetnej dziewczynie
-Wiem znowu zachowałem się jak ostatni idiota
-Widzisz nawet do szkoły już nie przyszła jej najlepsza przyjaciółka mówi ,że ma mega depresje
-No i co ja mam teraz zrobić?
-Nie wiem ja bym na twoim miejscu dał jej już spokój!
-A co ty zakochałeś się w niej?!
-Jeśli nawet to co ?
-No nic ale wiesz..
-Ty powinieneś o nią walczyć
Ale ta sprawa nie wydawała się taka prosta.W domu Anita ciągle płakała,słuchała smutnych piosenek i paliła zdjęcia Roberta.Doszła do przekonania ,że nikt już jej nie potrzebuje wyciągnęła z szafki żyletkę z zaczęła się ciąć.Krew spływała po jej zimnych dłoniach a te wszystkie cięcia sprawiały jej wielki ból ale wiedziała ,że tak będzie lepiej.Jednak jej plany pokrzyżowała Zuza ,która przyszła do niej w odwiedziny:
-AAAA O Boże Anita czyś ty oszalała ?! Daj mi to -i szybko zabrała Anicie żyletkę
-Zostaw to nie mam już po co żyć Robert wolał inną!
Zuza miała kurs pierwszej pomocy i od razu pojechała z nią na pogotowie.Po godzinie dziewczyny wróciły do domu .Zuza powiedziała o wszystkim jej mamie i kazała obserwować ją ,ponieważ Zuzka musiała lecieć do domu.Niestety gdy Anita wracała do domu czekał przed drzwiami Robert
-Wynoś się AAAAA
-Nie krzycz ,błagam nie krzycz wiesz że ja ciebie kocham.Byłem napity a ona to wykorzystała
-Nie rób z siebie idioty większego niż jesteś ,to że byłeś pijany ciebie nie usprawiedliwia
-Wiem zachowałem się jak idiota
-Nie dzwoń,nie pisz zostaw mnie w spokoju idź sobie do Angeliki !
Anita ledwo ukrywała łzy od razu weszła do pokoju i krzyczała w niebo głosy
Gdy usłyszała to jej matka chciała od razu zainterweniować lecz dziewczyna zamknęła się od środka

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny blog, super się czyta ;) Jak na razie skończyłam pierwszy rozdział ale już się biorę do dalszego czytania! ;D świetnie piszesz ;)
    obserwuje, bo coś czuję, że będę tu często wpadać ;)

    zapraszam do mnie ;)
    http://theonlysuch.blogspot.com/

    ~kat

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podoba mi się Twój styl tworzenia zdań, np. "Następnego dnia dziewczyna ubrała się ,gdy zeszła na dół zauważyła płatki róż prowadzące do kuchni" - To powinny być dwa oddzielne zdania, gdyż brzmi chaotycznie. W niektórych miejscach brak przecinków, musisz jeszcze nad tym popracować ;) ale ... fabuła jest ciekawa ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie tam się podoba mój styl pisania i właśnie dla tego oddzieliłam to zdanie przecinkiem więc..

    OdpowiedzUsuń
  4. Fabuła jest bardzo ciekawa. Jednakże nad pisaniem musisz jeszcze popracować. Gdzieniegdzie brakuje znaków interpunkcyjnych i gubisz sens zdań, przez ich układ.
    Będę Cię odwiedzać. Życzę Ci powodzenia, myślę, że z czasem będziesz coraz lepsza :)

    Mój blog dopiero się rozkręca. Poszukuję do niego czytelników, więc jeśli skomentujesz, zaobserwujesz, czy polecisz, będę bardzo wdzięczna! :) Dziękuję ogromnie z góry.

    http://blondoptymistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny rozdział...
    Zapraszam do mnie zaobserwuj skomentuj oddzwięcze się ♥
    oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń