sobota, 29 czerwca 2013

Rozdział 4

Dziewczyna była zrozpaczona,nie wiedziała co ma ze sobą zrobić.Postanowiła ,że zmieni swój styl.Następnego dnia przyszła do szkoły całkiem inna.Miała niebieskie włosy oczy czarne,glany ,była emo..

Wszyscy byli zszokowani jej nowym wyglądem.Nawet Robert nie mógł jej poznać.Anita zaczęła zadawać się z nieprzyjemnymi typami.Przeklinała,paliła i piła,doszło nawet do tego ,że regularnie zaczęła się ciąć.
Nie chciała takiej zmiany jednak wiedziała,że musi coś zrobić!
Pewnego dnia Robert zauważył na szyi Anity naszyjnik z połówką serca ,wtedy był pewien ,że to Anita..
Postanowił podejść do niej i zagadać:
-Cześć Anita
-Siema czego chcesz?
-To ty ? coś ty ze sobą zrobiła ,nauczyciele nie mogli uwierzyć ,że to ty !
-Mam gdzieś ich opinię ,gadali ze mną o jakiś pierdołach.Mam ważniejsze sprawy niż słuchanie ich
-Ale ..
-No co ale ?
-Ty byłaś taka delikatna,piękna
-Piękna nie piękna teraz mam nowego chłopaka Damian
-Damiana ! Tego Damiana
-No tak tego!
-Przecież on pali ,pije i wgl
-No wiem ja też i co ?Przecież wolałeś Angelikę niż mnie
-To był tylko jeden raz zrozum
-No jakoś nie potrafię wypad bo zrobię ci krzywdę
-Ok paa ale wiedz,że nigdy nie zapomniałem i dalej noszę na szyi tą połówkę serca ,tak jak ty..
-Wypier*****
Dziewczyna znowu uciekła z lekcji razem z Damianem .
-Kochanie wyglądasz dziś znakomicie-skomplementował Anitę chłopak
-Ty też wyglądasz bosko
Razem siedzieli nad jeziorem.Po chwili zaczęli się  namiętnie całować.Chłopak rozbierał Anitę a ona jego.Byli ze sobą tak blisko.Ich miłość wydawała się piękna,lecz dziewczyna dalej myślała o słowach Roberta.Gdy tak się całowali doszła do wniosku,że dalej kocha Roberta lecz tylko od tego ucieka.Potem chciała iść już do domu lecz Damian nie puszczał jej .Anita krzyczała,on uderzył ją w w twarz i zgwałcił.Po brutalnym gwałcie zostawił ją tam.Dziewczyna była w wielki szoku ,że jej chłopak ją tak potraktował i zostawił.Bardzo płakała nie wiedziała co ze sobą zrobić .Postanowiła się powiesić.Poszła do parku.Wzięła ze sobą linę.I zrobiła to jednak jeden z przechodni zauważył ją i ściągnął .Zadzwonił od razu na pogotowie.Dzięki szybkiej interwencji przechodnia Anita przeżyła.Rodzice byli w szoku od razu powiadomili o tym Roberta.Chłopak natychmiast przyjechał odwiedzić swoją ukochaną.
-Witaj skarbie-powiedział cicho Robert
-Cześć -opowiedziała równie cicho Anita
-Dlaczego chciałaś się zabić?-zapytał chłopak
-Damian mnie zgwałcił,jest mi tak wstyd-odpowiedziała mu dziewczyna
-Co?! zabije go
-Nie rób nic głupiego ,błagam cię
-Dobrze zrobię to tylko dla ciebie
-Przepraszam ja dopiero zdałam sobie sprawa jak bardzo mi na tobie zależy
-Ja wiedziałem to od samego początku
Później zaczęli się namiętnie całować.
Po kilku dniach dziewczyna mogła wrócić do domu.Okazało się jednak ,że jej rodzice wyjechali do Anglii .
Anita postanowiła się zmienić.Przefarbowała włosy na blond i zmieniła się na lepsze

Rzuciła palenie,i zmieniła towarzystwo.Pogodziła się z Robertem.Niestety ich spokój nie trwał długo.Damian był wściekły,że dziewczyna rzuciła go .Postanowił się zemścić.

2 komentarze:

  1. Bardzo dobry rozdział :) Naprawdę dobrze wychodzi Ci pisanie, a końcówka zaciekawiła mnie do czekania na kolejny rozdział :)
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny rozdział ;) bardzo dobrze piszesz, zaciekawiło mnie, więc będe wpadała częściej czekając na nowości ;)

    obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń